خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

من و امتحانات و رفتن برق و صهیونیسم بین‌الملل

شاید بدانید که مملکت اسرائیل از لحاظ علم اقتصاد اوضاع‌ش خیلی خوب است.

احتمالاً تا الان فهمیده‌اید که بنده اقتصاد می‌خوانم.

مطمئناً می‌دانید الان فصل امتحانات است و ما جوانان غیور در راستای مشت محکم زدن به دهان استکبار جهانی به شدت در حال درس خواندن هستیم.

هفته‌ی پیش که می‌خواستم برای خرد بخوانم رفتم کتاب‌خانه‌ی شبانه‌روزی که تا شاید 2-3 نصف شب درس بخوانم، ساعت یک که شد مسئول کتابخانه آمد که جمع کنید بساط‌تان را! من تازه یک ساعت نشده بود شروع کرده بودم!

شب قبل از امتحان رفته بودم خواب‌گاه پیش مرتضی، تمرین‌ها را برای امتحان مرور کنیم. داشتم یک بخش از جزوه را می‌خواندم که برق رفت، مرتضی هم پایین بود. تنها توی تاریکی مطلق ماندم!

من دست عوامل استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل را در تمامی این ماجراها می‌بینم. صهیونیست بین‌الملل نمی‌خواهد ما اقتصاد یاد بگیریم، ولی کور خوانده‌اند! عمراً بتوانند به اهداف شوم‌شان برسند!

امتحان خرد که خوب بود و این شیطنت‌ها نتوانست این‌ها را به هدف‌شان برساند.

الان هم که کتاب‌خانه بودم باز برق رفت، این دفعه می‌خواهند کلان را یاد نگیریم! ولی باز هم کور خوانده‌اند مگر ما می‌گذاریم این صهیونیست‌ها به اهداف‌شان برسند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد