خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

مقاله‌ی من!

سال دوم یا سوم لیسانس بودیم که برای درس اندیشه‌ی سیاسی امام (جایگزین انقلاب) (با دکتر ملکی که خیلی استاد خوبی است) یک تحقیقی در مورد اشغال سفارت امریکا در سال 1358 و نظر امام در مورد آن نوشته بودم. انصافا در حد خودش تحقیق خوبی بود و رویش کار کرده بودم. 

چند روز پیش اسم خودم را که گوگل کردم دیدم این مقاله مرا یک بنده خدایی در وبلاگش گذاشته! البته اسم مرا به عنوان نویسنده هم نوشته ولی برایم جالب است بدانم از کجا به این مقاله دسترسی پیدا کرده‌اند و این که دوست داشتم همان به شکل پی‌دی‌اف برای دانلود می‌گذاشت (گویا سایت یک مدرسه راهنمایی!! این مقاله ما را به صورت پی‌دی‌اف برای دانلود اعضایش گذاشته) نه اینکه متن را کپی و پیست کند که تمام زیرنویس‌ها قاطی پاتی شود!


پ.ن.

اینجا هم دارند همراه با 6000 کتاب الکترونیک دیگر 5000 تومان می‌فروشنش!