خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

آخرین نادیده‌ی تهران

آخرین نادیده‌ی تهران

خیابان مطهری را که می‌شناسید! این‌که یازده شب به بعد هم مرکز چیست را هم احتمالاً می‌دانید! واقعیت‌ش را بخواهید خیلی وقت است دیدن زنانی که برای کار شبانه کنار خیابان آمده‌اند برایم عادی شده است، ولی امشب آخرین شنیده‌ی نادیده راجع به تهران را دیدم!


ساعت یازده و پنج دقیقه بود که سر مطهری می‌خواستم سوار تاکسی شوم که یکی از همین‌ها را دیدم که آمد و کمی جلوتر ایستاد، راستش تعجب کردم چون این‌ها معمولاً سر تقاطع‌ها (جایی که ملت برای تاکسی می‌ایستند) نمی‌ایستند، بعدش به نظرم آمد که قیافه‌اش یک مقداری مشکل دارد، با وجود آن همه آرایش قیافه‌اش خیلی زنانه نبود، سوار تاکسی که شدم کمی دقیق‌تر که شدم شک کردم که پسر باشد که لباس زنانه پوشیده است راستش هیکلش اصلاً زنانه نبود! تا این‌که مسافر بعدی سوار شد و با تعجب پرسید پسر است؟ که سریعاً همه به این نتیجه رسیدند که پسر است.


البته چون قبلاً فیلم مستند ترنس‌سکسوال‌ها در ایران (یا یک همچین چیزی) را دیده بودم خیلی تعجب نکردم!!! شاید این یکی هم ترنس بود! شاید هم نبود!
نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 13:53 http://ganjineh.mihanblog.com/

اگه یه زن بخواد، به قول شم،ا کار شبانه بکنه دلسوزی داره اما اگه یه مرد بخواد کار شبانه بکنه تمسخر داره؟ در هر دو مورد کار خلاف قانون جمهوری اسلامی هست پس در این مورد برابرن، به نظر من یا باید این کارشون رو به 110 گزارش کرد (؟!) یا اینکه به نظر و سلیقشون احترام گذاشت.

مگه من مسخره کردم؟ من فقط تعجب کردم. در ضمن چون این فرد آزادی منو محدود نکرده بود من هم نیازی نبود آزادی‌اش را محدود کنم. در نتیجه کاری نکردم. ولی در هر صورت برایم جالب بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد