خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

پیر شدیم!

پارسال یک بار آخر کلاس ادبیات استاد برگشت به من گفت تو ازدواج کرده‌ای؟ گفتم نه استاد!! گفت کار می‌کنی؟ گفتم نه!!! گفت چند سالت است؟ گفتم ۲۱. گفت خیلی پیر شده‌ای. گفتم نه استاد صورتم را اصلاح کنم همه چیز حل است. گفت نه روی پیشانیت هم خطوط پیری افتاده!!!!

چند روز پیش که داشتم موهایم را شانه می‌کردم دو تار موی نقره‌ای دیدم...

خلاصه این‌که پیر شدیم!!!

خدمت مقدس

بدون رعایت کپی رایت مستقیماً از خبرگزاری مهر: http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=529744

مدیر مشمولین ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اعلام شرایط معافیت و به تعویق انداختن خدمت سربازی گفت ....
وی در ادامه شرایط جدید معافیت مشمولین نخبه گفت : به موجب مقررات، 100 نفر اول آزمون سراسری مقطع کارشناسی رشته ریاضی فیزیک، 50 نفر اول رشته علوم تجربی، 50 نفر اول علوم انسانی و 20 نفر اول رشته هنر به عنوان استعداد برتر شناخته شده و خدمت سربازی را با انجام یک پروژه تحقیقاتی انجام داده و پس از طی دوره آموزش نظامی کارت پایان خدمت دریافت خواهند کرد در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر صرفا نفرات اول به عنوان استعداد برتر شناخته شده و پروژه تحقیقاتی را به عنوان خدمت سربازی ارایه خواهند کرد.

زیاده عرضی نیست!!