خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

پیر شدیم!

پارسال یک بار آخر کلاس ادبیات استاد برگشت به من گفت تو ازدواج کرده‌ای؟ گفتم نه استاد!! گفت کار می‌کنی؟ گفتم نه!!! گفت چند سالت است؟ گفتم ۲۱. گفت خیلی پیر شده‌ای. گفتم نه استاد صورتم را اصلاح کنم همه چیز حل است. گفت نه روی پیشانیت هم خطوط پیری افتاده!!!!

چند روز پیش که داشتم موهایم را شانه می‌کردم دو تار موی نقره‌ای دیدم...

خلاصه این‌که پیر شدیم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
عطیه جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 21:40 http://fardayevatan.blogspot.com

بابا شلوغش نکن ٬ تازه ۲۲ سال از اولین ۱۰۰ سال عمرت گذشته !!!!

Mehdi پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 12:10

رنگ مو کاملا موروثی هست.

وحید شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 21:33

گینه سن یاخجیسان.منه که دسللر سنن بویم گله نینیم؟ منی ۶۲ یه اوخشاداللار!

وحید شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 21:44

agha sharmande! man avval dafamide farsi yazmishdim ona gora ghalate typi varimide ona gora bida yazdim sozume! orkutin orase yakhjide ke adam oze sila bulurde! hala:gina san yaxcisan! manike sannan gocia oxshadallar neyniyim!

مجید چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 18:14

بی‌خیال! حالا ما یک چیزی گفتیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد