خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

ارزش انسان

بعضی‌ها اظهار نمی‌کنن ولی باور دارن ارزش آدم به خوش‌گلی/خوش‌تیپی/خوش‌هیکلی آدم هست!

بعضی‌ها می‌گن فقط پول!

بعضی‌ها می‌گن ارزش آدم به خوش‌اخلاقی‌شه.

مذهبی‌هاش می‌گن به تقواست.

بعضی‌های دیگه می‌گن ارزش آدم به تعداد کتاب‌هایی هست که خونده، لژنشین‌های ته کلاس اضافه می‌کنن: «البته غیردرسی»!

من می‌گم ارزش انسان به لیبرالیست بودنشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehdi E سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 09:25

ما این روزها خیلی مخلص لیبرالها هستیم، روی بنزین مالیات گذاشتن، بعد هم که پول اضافه اومده پولشو تقسیم کردن یه چک صد دلاری در منزل فرستاده اند.

البته کمی از این کمونیستهای سابق (حزب نشنال دموکراتیک) مخالف این کار هستن و میگن که دولت نباید از بنزین مالیات بگیره، یه کم احمدی نژادی فکر می کنن.

این کمونیستهای سابق یه شرکت بیمه دولتی انحصاری هم برای ماشین راه انداختن که بد جور تیغ می زنه و موقعی هم ک کسی تصادف می کنه و بیمه باید پول بده، وکیل گردن کلفت میاره و دودره بازی می کنه و پول ملت رو می خوره.

البته من موقعی که نوشته بودم ارزش انسان به لیبرالیست بودنشه از لحاظ ترجیحات اخلاقی خودم گفته بودم و نه از این جهت که اقتصاد لیبرالیستی بهتر کار می‌کنه. هر چند اینکه اقتصاد لیبرالیستی بهتر کار می‌کنه هم خیلی مهمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد