خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

وقتی یک چشمم کور شد!

فکر کنید اگر یکی از چشمان‌تان را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد؟ واکنش شما چه خواهد بود؟ ناراحت می‌شوید؟ چه قدر؟

چند ماه پیش بود، از پارکینگ که آمدم بیرون احساس کردم دیدم تار شده، نه اینکه وضوح تصاویر از بین برود، بیشتر اینکه تاریک‌تر دیده می‌شدند. عینک آفتابی‌ام را زدم بالا، تقریباً فرقی نکرد! چشم‌هایم را که یکی در میان بستم فهمیدم یک چشم‌م رسماً هیچ چیز نمی‌بیند! تاریکی مطلق! البته وقتی به ساختمانی که خورشید پشت‌ش بود نگاه می‌کرد لبه‌های ساختمان با خطوط ظریفی تقریباً مشخص بود ولی هر دو سوی این خطوط خاکستری بود.
کمی شرایط مختلف را آزمایش کردم ولی نتیجه فرقی نمی‌کرد. من یک چشم‌م را از دست داده بودم! نمی‌دانم چرا ولی خیلی راحت قبول کردم که یک چشمم را از دست داده‌ام. ناراحت نشدم ولی بالافاصله این فکر به ذهن‌م رسید که باید موقع رانندگی بیشتر دقت کنم!

البته بینایی چشمام برگشت ولی تجربه‌ی جالبی برایم بود!
اگر شما جای من بودید چه احساسی داشتید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 01:34

سلام؛
داداش به جای اینکه به (مجلس یا دولت؟) یا(democracy or liberalism) یا (نخواستن یا نتوانستن) و از این قبیل چیزا فکر کنی به (پرسپولیس یا سپاهان)و... بیندیشی! وگرنه اون چشمت کور دائمی می شه! یا لااقل سکته مغزی می زنی! پیس دیییرم؟

ما به شخصه از برد پرسپولیس لذت بردیم! هر چند دقیقا همان وقت فوتبال کلاس داشتیم و بعد از کلاس هم که داشتیم با ام پی تری پلیرمان مسابقه را گوش می‌کردیم باطری وسیله‌ی مذکور در دقیقه‌ی ۹۴ بازی تمام شد و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد