خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

سخنان اخیر رییس جمهور

راستش اصلاً دوست ندارم راجع به حرف‌های احمدی نژاد چیزی بنویسم. کار اصلاً سختی نیست، کافی است چند روزنامه‌ی کشور را دنبال کنید و ببینید جدیداً چه حرف‌های عجیب و غریبی زده است بعد شروع کنید مسخره کردن که ببین این رییس جمهور ما هیچ چی بارش نیست!
من تا همین امروز جز کسانی بودم که فکر می‌کردم احمدی‌نژاد به آنچه می‌گوید باور دارد. می‌گفتم او واقعاً اعتقادی به عملکرد اقتصاد ندارد. می‌گفتم ایراد او اینست که ساده است.
آقای رییس جمهور مرا ببخشید! وقتی امروز این سخنان را دیدم
http://www.donya-e-eqtesad.com/Default_view.asp?@=99340
دیگر نمی‌توانم بگویم رییس جمهور این حرف‌ها را از روی سادگی می‌گوید. به نظر من دو حالت بیشتر نداریم:
1. یا رییس جمهور محترم به شدت دچار اختلالات روحی است که بعید می‌دانم.
2. یا رییس جمهور محترم به دلیل اینکه اشتباهات گذشته‌اش باعث کم شدن طرفدارانش شده (مساله‌ی تورم!) می‌خواهد با این ادعاها طرفدار جلب کند.

در هر صورت این سخنان خیلی خاص هستند:
«رییس‌جمهور با اشاره به اینکه هیچ اقتصاددان و گروه اقتصادی و سیاستمداری در آمریکا پیدا نخواهد شد که بتواند اقتصاد آمریکا را از این حرکت به سمت دره سقوط نجات دهد و وعده الهی نزدیک است گفت: اگر بخواهیم شرایط جهان اصلاح شود، کار برای خدا و ایستادگی بر عدالت مهم‌ترین امر است. وی تصریح کرد: اینکه می‌بینید دو سال و نیم است که همه توان خود را بسیج کرده‌اند تا اراده ملت ایران را بشکنند اما نتوانسته‌اند، این به دلیل ایستادگی بر دو اصل ایمان به خدا و اجرای عدالت است.»

پ.ن.
قرار بود این پست اقتصادی باشد! قرار بود پایه‌های ادعای احمدی‌نژاد را مبنی بر اینکه « عدالت را از عوامل اصلی سازندگی و سود بانکی ثابت را از ریشه‌های بی‌عدالتی» دانسته زیر سوال ببرم. اینکه طبق چه چیزی ادعا دارد سود بانکی از ریشه‌های بی‌عدالتی است. (فکر نمی‌کنم رییس جمهور با سود بانکی غیر ثابت مشکلی نداشته باشد!!) ولی ادامه‌ی مطالب را که خواندم از خودم، از رییس جمهور، از دکتر نیلی و تمام بچه‌های دانشکده! ناامید شدم! همین است که پست برخلاف ادعایش اقتصادی نیست!
نظرات 1 + ارسال نظر
ب دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 20:39

آفرین و مرحبا.
مبینم که داری دیگه می دویی. فقط مراقب جوب آب باش.
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد