خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

سنتوری

هفته‌ی پیش یا قبل‌تر بود که نسخه‌ی غیرمجاز فیلم «سنتوری» را دیدیم.

1. از آنجایی که نسخه‌ی مجاز این فیلم موجود نیست، تنها چاره‌ی ما نگاه کردن به نسخه‌ی غیرمجاز است.

2. من برخلاف برخی‌ها (http://jighekalagh.blogfa.com/post-249.aspx) از این که نسخه‌ی غیرمجاز را دیدم احساس ناراحتی نکردم، شاید من خیلی بی‌اخلاق هستم، ولی آن کسی که اخلاق را رعایت نکرده به نظر من کسی است که فیلم را به رغم عدم رضایت تولید‌کننده‌اش کپی کرده است، من که آن را از فروشنده‌ی کنار خیابان خریده‌ام و بابت آن مقداری پول داده‌ام که فروشنده‌ی سی‌دی راضی بوده به نظر من کافی است.

3. قرار نیست آدم هر چیزی از کارگردانان خوب دید که کامل تایید کند. به نظر من در این فیلم گلشیفته فراهانی بازی خیلی مصنوعی و بدی را لحظات خوش بودن و عشقولانه‌ی بین هانیه (گلشیفته فراهانی) و علی سنتوری (بهرام رادان) ارائه کرده که البته من تقصیر کارگردان می‌دانم! درست است که هانیه به دلایل جمهوری اسلامی نمی‌توانسته علی را در آغوش بگیرد ولی دلیلی ندارد انقدر مصنوعی و پرسروصدا بازی کند، به خدا ما دیده‌ایم ملت وقتی عاشق می‌شوند چه کارهایی می‌کنند.

4. خیلی مزخرف است آدم راجع به هر چیزی اظهار نظر کند، ولی فعلاً تا اطلاع ثانوی که انقدر اقتصاد بارم باشد که بتوانم نظر اقتصادی بدهم بهتر است همان کار مزخرف را بکنم یا اینکه لال شوم! (از لحاظ وبلاگی!!)
نظرات 3 + ارسال نظر
B پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 20:01 http://www.habbeb.blogfa.com/

۱.مطمئنا تنی فهنی
۲.این یه حرکت اعتراض آمیزه و کاملا نمادین
۳. امیدوارم یه روز تهیه کننده بشی و فیلمتو بدزدن
۴.بهتره کلا راجع به فیلم ایرانی نظر ندی (حتی فیلمای مجیدی و کیارستمی)
۵.فیلمای اینجوریرم بذار شنبه ببین که نصفه قیمت باشه
۶. زیادم واسه جواب دادن به من زور نزن که دفعه ی بعد حیا رو می ذارم کنار و نظر می دم. منو که می شناسی.
۷. زانو هات چه طوره؟

مجید شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 16:19 http://whitehouse.blogsky.com

من قول مردانه می دهم اگر تهیه کننده ی این فیلم بتواند ادعا کند (نمی خواهم اثبات کند، ادعایش برای من کافی است) نصف فیلم های خارجی که دیده پولی نصیب تهیه کننده ی فیلم خارجی نموده است، می روم و چهار هزار تومان از طرف خودم(2x) و دو نفر از دوستان که به واسطه ی من این فیلم را دیده اند به شماره حساب اعلام شده واریز می کنم.

Mehdi ٌ سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 07:52

مجید جان من از خواندن نوشته هایت لذت می برم. آقای حببیب هم اگر رنجور می شوند بهتر است مطالب دیگری را مطالعه فرمایند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد