خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

شرمندگی!

آقایان و خانم‌ها من شرمنده‌ام!

این که چرا وبلاگ را یک ماه و دو ماه است به روز نکرده‌ام نه از کلاس گذاشتن و نه حتی از درس خواندن و مشغول بودن است بل که بیشتر به دلیل این است که چیزی برای گفتن ندارم!

یعنی از همان اول هم چیزی برای گفتن نداشتم ولی آدم است دیگر اشتباه می کند!

فعلا ترجیح می‌دهم آنچه را دیگران نوشته اند بخوانم اگر روزی خدا بخواهد و من هم حرفی برای گفتن هم داشته باشم آن موقع حتما در خدمت دوستان خواهیم بود!

البته همانطور که این دست چپ می خوانید این ها را می نویسم تا سال بعد ببینم چه نوشته ام خوب سال بعد می بینم سال پیش چیزی ننوشته ام!!

در هر صورت من شرمنده ام!

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد صبوحی سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 18:51 http://www.parantez.blogsky.com

مجید جان سلام
نوشته ای : نمی‌نویسم تا معروف شوم تا وبلاگم روزی شونصد هزار تا بازدید کننده داشته باشد (خبرنگار که نیستم) ، نمی‌نویسم تا چشمه‌ای از تنهاییم را با شما شریک شوم!!
آنقدر گفته ات جالب بود که قدری در آنچه آورده ای تامل کردم .من بر خلاف تو روزنامه نگارم اما مثل تو معتقدم می شود بعضی اوقات چیزی برای نوشتن و عرضه کردن نداشته باشی . اصلا لازم نیست هر چیزی را هم که بدانی همه جا بگویی .
دوست من برای تو و دیگر هموطنان عزیز آذری ام آرزوی توفیق و سربلندی دارم. موفق باشی

ممنون از جناب جواد صبوحی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد