خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

قابل توجه جناب یکی

با پیغام‌هایی که آدرسی از نویسنده اش موجود نیست مشکل دارم، نمی دانم چه جوابی به این پیغام ها بدهم، راستش آدم می ترسد، مثل این است که یکی تو را می بیند ولی دیده نمی شود، نمی دانم ، نمی دانم!
نظرات 8 + ارسال نظر

با پیغام‌هایی که آدرسی از نویسنده اش موجود نیست مشکل دارم، نمی دانم چه جوابی به این پیغام ها بدهم، راستش آدم می ترسد، مثل این است که یکی تو را می بیند ولی دیده نمی شود، نمی دانم ، نمی دانم!


واقعا جالب گفتی و تعدادشون کم نیست

فرشید جوانبخش شنبه 6 خرداد 1385 ساعت 00:38 http://www.rah2005.blogfa.com

سلام دوست من

با شعری از حامدشکوری به روز شده ایم و منتظر شما هستیم //

یا آدم صفی الله

یکی شنبه 6 خرداد 1385 ساعت 17:07

من قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم و البته حستون و درک می کنم . می شه از این به بعد تو دلم نظر بدم !!! مگه نه ؟
یا می تونین جوابمو تو همین کامنت دونیتون بدین ! مگه نه ؟

یکی شنبه 6 خرداد 1385 ساعت 17:14

ولی جالب نیست ؟! یه پست درباره ی من !


مهدی یکشنبه 7 خرداد 1385 ساعت 18:41

آقا مجید اینا دردسرای خوش تیپیه! از ایشان بخواهید که جایی توی دانشگاه قرار بگذارند.

یکی یکشنبه 7 خرداد 1385 ساعت 21:26

آقای مهدی ! ظاهرا قضیه برای شما جالب تر است !

مجید دوشنبه 8 خرداد 1385 ساعت 14:37

جالبتر اینه که جناب یکی وبلاگ منو بیشتر از خودم می خونه!

یکی سه‌شنبه 9 خرداد 1385 ساعت 10:31

من چون هر روز وبلاگ خودمو می خونم (!) وبلاگ شما رو هم می خونم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد