خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

کپی شناسنامه

آقا من یک قانونی کشف کرده بودم که هر اداره‌ای که بری باید حتماْ کپی شناسنامه داشته باشی، حتی اگه قراره که از اداره‌ی مذبور یک کیلو ماست بخری! این قانون خودم رو زیاد کلی نمی‌دیدم برای همین موقعی که می‌خواستم با پست یک CD برای مریم بفرستم به هیچ وجه فکرشو نمی‌کردم که اینجا هم کپی شناسنامه لازم است ولی خوب لازم بود! جالب‌تر این جاست که قبلا از یک باجه‌ی پست دیگر پرسیده بودم اگر بخواهم یک همچین چیزی بفرستم چه کار باید بکنم گفته بود میاریش وزنش می‌کنیم می‌فرستیم و در جواب این سوال من که هیچ چیز دیگه‌ای لازم نیست گفته بود نه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 5 خرداد 1385 ساعت 02:11

مجید جان از بلاخره کپی شناسنامه رو دادی یا نه؟‌

تداعی سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 11:41 http://www.iranianfx.com

جالب بود ، من هم کاملا موافقم با این چیزی که شما نوشتید هر جایی که بری باید یه کپی داشته باشی .
شانس آوردی که از کل صفحات نخواسته
www.iranianfx.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد