خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

جالب است!

سرعت اینترنت سایت دانشکده یکهو پایین آمد و پست قبلی‌ام را که می‌فرستادم مدت زیادی طول کشید تا response سرور وبلاگ بیاید. همین که آمد دیدم یک کامنت برای پست آخری که فرستاده شده و خودم هم هنوز نخوانده‌امش و در ضمن پست کامنت‌خوری هم نبوده گذاشته‌اند!!!! امان از دست این اسپمرها!
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 04:34 http://www.poleneighbor.blogsky.com/

۱- ازدواج تو ایران یه معامله‌است. تو باید یا خیلی خوش‌شانس باشی یا خوش‌بین که بخوای مساله‌رو طور دیگه‌ای ببینی.
۲- ما وسط سنت و مدرنیته گیریم. حالا این وسط هر کدوم که بیشتر به نفعمون باشه ما اون طرفی خواهیم بود. چه زن و چه مرد. (موقع ظرف شستن فمنیستیم و موقع مهریه گرفتن سنتی. برعکسشم همینطوره)
۳- مهاجرها اصولاْ از نظر فرهنگی اولویتی نسبت به کسایی که داخل ایرانن ندارن. لااقل کسایی که ایرانن با بعضی از سنت‌ها مستقیماْ درگیرن و انتقاداتشون واقعی‌تره (هر چند با عصبیت و نامعقولانه)

مریم شنبه 30 اردیبهشت 1385 ساعت 05:03 http://www.poleneighbor.blogsky.com/

مجید جان شرمنده رفتار روزشکاری.
این وبلاگ مهدی فارسی نمی‌شد توش نوشت. من اومدم تو کامنت‌دونی تو بنویسم بعد کپی‌اش کنم تو وبلاگ مهدی که یادم رفت و همین‌جا پستش کردم. (نکته جالب اینکه وبلاگ مهدی رو آپدیت کردم دیدم جوابی ازش در نیومد. کمی تا قسمتی شاکی شده بودم تا اینکه فهمیدم دسته گل رو کی به آب داده. )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد