خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

باز هم جریان دانشگاه شریف

پست قبلی نوشتم که حرف جدیدی برای گفتن ندارم ولی وقتی مطلب حامد قدوسی را خواندم یادم افتاد که مطلبی برای نوشتن دارم!

  • اگر کار بسیجی‌ها ۵۰ درصد سیاسی بوده باشد کار انجمنی‌ها بیشتر سیاسی بود!
  • کتک زدن رئیس دانشگاه کاری احمقانه بود. (کتک زدن هر شخصی کاری احمقانه است - به جز این اصل کلی! کتک زدن دکتر سهراب‌پور و شکستن شیشه‌های اتومبیلش باز هم کاری احمقانه بود)
  • انداختن نرده‌ی دیوار دانشگاه کاری احمقانه‌تر بود. (این یکی رو خودم دیدم چه طور شد)
  • به نظر من بسیجی‌ها می‌توانستند به هدف خود برسند و به روش زور متوسل نشوند.
  • بدترین استدلالی که موافقین داشتند این بود که آقا اصلا این تصمیم کلاْ غلط باشد در هر صورت شهدا آمده‌اند و درست نیست دفن نشوند (این دلیل برای من مورد قبول نیست)
  • البته انجمن اسلامی فردای ماجرا (سه‌شنبه) کتک زدن دکتر سهراب‌پور را محکوم کرد.
  • بعضی‌ها می‌گفتند این دور انجمن اسلامی انجمن اسلامی نیست انجمن سکولار است!!! (من هیچکاره بیدم)
  • اواخر روز (بعد از دفن شهدا) کلی از دانشجویان داخل دانشگاه جلوی در پایین تجمع کرده بودند. این‌ها لزوماْ معترض و این حرف‌‌ها نبودند. شایعه شده بود (نمی‌دانم واقعیت بود یا نه) که جلوی درهای بالا پلیس مستقر شده و ممکن است برای کسانی که می‌خواهند از دانشگاه خارج شوند مایه‌ی دردسر شود. برای همین هم ملت جمع شده بودند. برنامه‌ی ایجاد و Maintenance روابط حسنه با دیگران!! هم به شدت برقرار بود. (با عرض معذرت از کلیه‌ی دوستان!)
  • البته همه‌ی کسانی که توی مسجد جمع شده بودند به نوعی این مساله برایشان مهم بود ولی لزوماً همه موافق نبودند (عکس‌های از بالای مهرنیوز جوری بود که انگار این همه آدم همه‌شان آمده‌اند برای دفن شهدا)
  • بازتاب این ماجرا برای من خیلی جالب‌تر از خودش بود. اینی که در عرض چند ساعت! چندین وبلاگ فقط به منظور اطلاع رسانی راجع به این موضوع ایجاد شدند، طریقه‌ی بازتابش در خبرگزاری‌های داخلی و ...

در هر صورت زیاد مایل نیستم وبلاگم در مورد این موضوع پر شود!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 اسفند 1384 ساعت 00:50

مجید جان همه اینها با جزییاتش درست. اینکه برای بعضی ها جمع های اینچنینی جایی برای دوست یابیه یا اینکه استدلالات کدوم طرف بهتر بود ولی تا اونجایی که یادم می آد از چند سال پیش که این مسئله مطرح بود اغلب مخالف این طرح بودن (نیازی به استدلال هم نداره) از طرفی هم تو این مملکت هنوز جنگ و شهدا مقدسن بنابراین با این فرضیات نمی شه استدلال درست و حسابی کرد بنابراین من فکر می کنم در اینگونه موارد جزیی نگری شاید زیاد کار جالبی نباشه.

علی دوشنبه 29 اسفند 1384 ساعت 15:52

ایشالا یه روزی اینا رو نبش قبر می کنیم می ریزیم تو جوب. نگران نباش دوست عزیز.

یکی سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 11:12

شما از بنده هم محافظه کار ترید ! امیدوار شدم !

یکی سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 11:16

اما این که بدون تعصب نظر تون رو بیان کردین قابل تحسینه !

در ضمن ، سال نو برای شما مبارک باشه !

فاطمه شنبه 20 مهر 1392 ساعت 22:28

فقط گریه کردم امیدوارم یروز بتونن توچشای امثال علیرضا احمدی روشن نگاه کنیم

فاطمه شنبه 20 مهر 1392 ساعت 22:30

ایشالا خانم فاطمه زهرا یه نظزی کنن امثال علی اقا هدایت شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد