خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

یکی که از خودش هم ردی به جا نوشته:

این خبری به روایت بی بی سی بود ، که می شد در سایت مربوطه خواند !

حال ، روایت نویسنده ی این وبلاگ چه می شود ؟!

می‌خواستم همان روز دوشنبه مطلبی کوتاه پست کنم که کارت اینترنتم تمام شد. فردایش توی سایت دانشکده گزارش‌های مختلفی از سایت‌های مختلف را دیدیم. کاملترینش و واقعی‌ترینش از دید من (تا حدی که من بودم و دیدم) همان گزارش بی‌بی‌سی بود. در ضمن دیدم چون بی‌بی‌سی فارسی داخل ایران فیلتر شده است (که نمی‌شد در سایت مربوطه خواند!) (همانطور که می‌دانید فیلتر دانشگاه جداست) کار خوبی است که متنی را که بی‌بی‌سی نوشته و واقعیت را هم نوشته من کپی پیست کنم توی وبلاگ خودم. (با همان فرمت خود بی‌بی‌سی).

روایت نویسنده زیرمجموعه‌ای از روایت بی‌بی‌سی است!

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 11:05

That 's Great !

یکی سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 11:13

نکته ای بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد