خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

دوراهی

سر بزرگترین دو راهی (یا سه راهی) زندگیم گیر کرده ام نمی دونم باید چی کار کنم! بعضی وقتها به سرم می زند برم اقتصاد بخوانم. اما مشکلم این است که هنوز دید کاملی نسبت به اقتصاد ندارم. راستش را بخواهید اصلاً نمی دانم اقتصاد را با کدام ق می نویسند!! مشکل بزرگتر این است که اگر بخواهم این کار را بکنم یعنی اقتصاد بخوانم باید الان تصمیمش را بگیرم می ترسم بعداً ببینم هیچ علاقه ای به اقتصاد ندارم. نمی دانم. واقعا نمی دانم. راحتترین کار هم این است که اصلا تصمیم گرفتن را به تعویق بیاندازم که می شود پاک کردن صورت مساله!!!!
(برای کسانی که نمی دانند من کی ام : دانشجوی سال 3 صنایع)
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 23 دی 1384 ساعت 06:51

از آدمهای صنایعی- استادهایت و آدمهای موفق هر دو رشته پرس و جو کن. البته توجه داشته باش که آدمها معمولاْ به نفع رشته خود رای می دهند. به عقیده من در خارج اعتبار اقتصاد خیلی بالاتر از رشته های مهندسی هست.

در ضمن من نتوانستم با بلاگ اسکای راه بیایم. وبلاگ جدیدی به نام قلمدان درست کردم:
http://www.galamdaan.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد