خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

خانه‌ی سفید

نوشته‌های شخصی مجید در مورد همه چیز

پیغامی که حذف کردم

مطلب قبلی‌ای که من نوشته بودم بیشتر یادآوری خاطرات بود تا حرف جدی با این حال یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ پیغامی به این صورت گذاشته بود که به همین خاطر است که جمهوری اسلامی ملت را گرسنه نگه می‌دارد. این پیغام را حذف کردم چون:

  • من به شخصه اعتقاد ندارم که کسانی که در این مملکت حکومت می‌کنند به قصد می‌خواهند ملت گرسنه بمانند و یا هر ناکارایی‌ای که در ایران وجود دارد به عمد و قصد ایجاد شده. حتی رئیس جمهوری که این همه انتقاد ازش می‌کنند و من هم مخالف ریاست جمهوریش بودم از ته قلب می‌خواهد به ایران و ایرانی خدمت کند حال اگر روشش نادرست است یا نه بحث دیگری است.
  • ما قرار نیست توی این وبلاگ برای خودمان دردسر درست کنیم!
  • من اعتقاد دارم (این لزوماْ اعتقاد همه‌ی اصحاب این وبلاگ نیست) اگر هم حکومت در ایران عوض هیچ چیزی درست نمی‌شود چون این ایرادهایی که ما توی کشورمان هست لزوماْ حاصل کار مستقیم حکومت نیست بلکه فرهنگ ایرانی اینجوریه! آقا ادارات و شرکت‌های خصوصی هم عین شرکت‌ها و ادارات دولتی هستند و آدمو می‌پیچونند!

اصلاْ دوست ندارم کار یک سانسورچی را انجام بدهم ولی خوب! خودمو بیشتر دوست دارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
someone شنبه 10 دی 1384 ساعت 12:41 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

تا خدمت را چگونه تعریف کنی ... باز بیندیش ...حکومت در اعتقادات تو مثال یک کلمه است نه مفهوم ... مفهومش را باور کن ...
موفق باشی و ر از باورهای واقعی ...

باسلام
سایت خوبی داری موفق باشی
نوپا را فراموش نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد